Christmas lights in Brooklyn

Tog en snabb sväng förbi Williamsburg igår med ett kort besök i den enorma Beacon's Closet. En seconhand affär på 900 kvadrat meter! Det lilla jag såg av WB såg fint ut. Innan Anja och jag tog subwayn till en anna del av Brooklyn så gick vi in i en butik och det visade sig vara två svenskar som ägde den och de bjöd på glögg och pepparkakor och annat smått och gott. Dit vill jag igen!
Efter WB tog vi oss till ett område som är känt för husens julbelysning.


             




De här husen är 100% riktiga och det bor familjer i dom! De anlitar företag som dekorerar deras hus. HELT SJUKT

Kommentarer
Postat av: pappa

oh så fint!!!

Nästa år så ska vi bräcka det där...

2011-12-21 @ 07:06:50
Postat av: Rebecka

Hahaha ja det skulle jag allt vilja se!

2011-12-21 @ 23:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0