Julafton

God Jul! Men jag måste vänta en dag till för den 25e smäller det! Japp då ska barnen öppna ALLA paket som jag, Anna (mamman) och Dan (pappan) satt och slog in i kanske 3 timmar. Och eftersom det inte finns så många ställen att gömma så många julklappar på så fick mitt badkar i mitt badrum bli nya gömstället.... Ja man kan kanske säga att "det är inte fullt förns det rinner över..." Och detta är baravad barnens föräldrar ger dem eller tomten ska jag kanske säga. Msen sen kommer släckten också med ännu fler julkappar!

 

Kommentarer
Postat av: Calle

Hej Rebecka!

Kul att följa hur du har det. Fantastiska bilder på julpyntade hus. Önskar dig en riktigt God Jul & Gott Nytt År!

Kramar

farbror Calle

2011-12-24 @ 09:56:14
Postat av: Malle

God jul på dig fina människa!

Saknar dig här hemma, ta hand om dig <3

2011-12-24 @ 23:27:14
Postat av: Rebecka

God Jul och Gott Nytt År på er själva! Hoppas ni har det bra där hemma! Jag har det iaf bra trots brist på julstämningen, men den börjar sakta men säkert komma krypande. Och imorn (25e) smäller det här i huset. massa männinskor och massa mat och julklappar!

2011-12-25 @ 08:11:07
Postat av: Anette

Nu är jag jättenyfiken på hur du hade det på Juldagen!! Väntar ivrigt på lite bilder och att få veta hur dagen blev.

2011-12-27 @ 16:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0