Juldagen


Julklappspyssel natten före juldagen





Juldagen, alltså den stora dagen här, började med frukost och paketöppning på morgonen. Jag fick försvånade många julklappar. 2 biljetter till Mamma Mia + pengar att bjuda en kompis på middag, En tröja från Americanb Aperial, örhängen, ochlite annat smått.
Efter alla paket blev det matlagning och sen kom alla gäster, tror vi blev run 15 st.
Julen bölev intensiv och nått nytt. kul att få uppleva men jag saknar min vanliga jul. Annandagen var jag så trött att jag sov och tog det lungt hela dagen.

Kommentarer
Postat av: Anette

Det låter som att det var väldigt lyckat. Barnen ser förstås väldigt glada och spralliga ut. Roligt att uppleva hur andra firar jul. Vilka fina klappar du fick!! Inget paket från Sverigetomten än? Typiskt. Det kommer väl efter vi åkt hem igen....! Vi ses snart. Puss!!

2011-12-27 @ 22:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0