Nyårsplaner i krash...

Jag är inget stort fan av nyår men jag tänke att det är inte varje år man får fira nyår i NYC så nått behövde jag ju hitta på. Planen blev att min kompis Ana som bor i Washingtin DC skulle komme upp hit till NYC med tre andra tjejer. De skulle bo i min familjs kusiners lägenhet några kvarter från mig vilket var perfekt. Men nu blev det så att Anas kompisar handlad lite för mycket till jul så de kunde inte betala det dom behövde för lägenheten vilket lämnade min kompis Ana i sticket. Hon kan ju inte betala hela lägenhet själv (900$). Så nu 4 dagar för nyår sitter jag här utan några planer alls. Kanske kan det lösa sig med Ana, men troligen inte. Så besviken!!! Plus att min andra kompis Anja ska jobba och Kristina från Norge har besök från hemifrån...
Så får se vad som blir av detta Nyår...


Kommentarer
Postat av: Anette

Åh, vilken otur! Vilken tur att vi kommer dagen efter. Då ska vi ha kul och göra massor med trevliga saker. När vi har hämtat oss lite får vi göra lite barhäng och jazzklubb! Puss från Mams

2011-12-28 @ 11:53:09
Postat av: Rebecka

Ja lite tråkigt! Men det kanske löser sig, jag hoppas iaf på det.

2011-12-28 @ 19:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0