Personal trainer

Då har jag haft min första träning med en PT. 45 minuter som gick riktigt fort! Och det känndes inte som att det var så jobbigt när jag var klar och gick in till hans kotor för att prata om olika saker. Men när jag sen tog mig till trappan ner till omklädningsrummet och sen på vägen hem, så känndes det, ja han viste helt enklet vad han höll på med eller vad han lät mig göra.
Jag köpte även 4st 30min pass/träningar med honom ett bra sätt att komma igång på riktigt och lära sig nya övningar för att få bästa resultat. Det var ganska dyrt men det var kul så det fick vara värt. Kanske något jag kan önska mig i julklapp (mamma och pappa)....

Glöm inte att jag har en frågestund som fortfarande pågår och kommer pågå tills på söndag. Det har ramlat in några frågor men ni har säkert något mer ni funderar över. Behöver inte skriva vem det är ifrån om det är så. Klicka HÄR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0