Pepparkakeland

Idag var tanken att jag skulle uträtta massa saker som jag måste fixa innan jul, men då skulle självklart Josie (yngsta dottern) vara hemma från skolan... så... ja, det blev inte riktigt lika mycket gjort som jag hade räknat med. Men lite har jag iallafall fått gjort de senaste dagarna. Måste också tillägga att det är NOLL julstämning här. Har faktiskt inte fattat att det ens är jul i helgen, vet bara att jag måste fixa lite julklappar men annars så är det noll. Lite tråkigt. Får se hur denna jul blir, kommer nog garanterat bli en jag aldigt glömmer. Om det är något positivt eller negativt vet jag inte. Men ett mminne är ju aldrig fel... hoppas jag.





Jag bakade Knäck också. Och Familjen var väldigt imponerade över godiset.
Visade Dan (pappan) ett svenskt Luciatåg (VRGs 2010 - Oh Helga natt) på Youtube igår och han blir mer och mer imopnerad över de svenska traditionerna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0