22.17 eller 04.17

Denna helgs lördag blev inte så speceilla på något vis. Spenderade dagen hemma, mestadels i min säng. Hade en plan på att hitta på något, men så blev det ju inte. Åt middag på en av kvartersrestaurangerna med barnen, farmor, kusinerna Issie och Sophie och deras mamma Laura. Sen tog tog vi oss hem. gjorde ett försök till att skypa med mamma, pappa och Nicole... men det gick ju inte. Jag hörde dem men de hörde inte mig.

Idag, söndag, började med ett nytt försök att skypa hem, men dennna gång hörde jag inte dem men dom hörde mig. Vad är grejen med skype? Efter ett antal minuter av fixande och trixande så funkade allt som det skulle. Lite senare begav jag mig ner till Union Sq där jag skulle träffa en av dem jag träffade i kyrkan förra veckan, för att sen ta oss till Williamsburg. Men det gick inte heller så bra. Jag fick inte hans sms om att han va sjuk och inte kunde komma. Så jag vandrade omkring där i 1 timme undrande om jag ens var på rätt plats. Men det slutade ganska bra ändå. Jag roade mig med att vandra omkrin på en marknad som va på Union Sq. Sen lyckades adderade jag två nya saker till min garderob, vilket aldrig är fel. Tycker jag.

Imorn kommer Anna och Dan hem vilket ska bli skönt! Blir lite lugnare med mamman och pappan i huset! Sen på torsadag bär det av till farmor Gail med 30 andra gäster som ska fira Thanksgiving tillsammans.2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0