Black Friday

Dagen efter Thanksgiving kallas "Black Friday" vilket innebär att många butiker öppan på natten mellan Thanksgiving och Black Friday och de har då mycket mer reavaror. Jag gav detta en chans. Tortts att folk har blivit nertrampade och skjutna p.g.a. av den hysteriska shoppingen. Jag var ute på gatorna runt 12 på dagen och blev dock lite chockad. Årets största och hysteriskaste shoppinngdag var relativt lugn. Inte så mycket folk på stan, inte så tjockt med folk i butikerna, inte så långa köer och dock inte så låga priser.... Jag kom hem en kofta rikare eller fattigare elle hur man ska säga. Så ah, Black Friday var inte så speceillt som jag hade trott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0