Dinner at Duck's 37th and 3rd

Som jag kanske har nämnt så startade jag ett event på Facebook. Jag bjöd dom jag kände och bad dom bjuda dom som dom kände och ville bjuda till en middag. Vi blev tillslut 10 stycken! så Jag träffade många nya Au pairer, en från Sevrige, Norge, Finland, Brasilie, och många från Tyskand eller Österike. Vi åt middag på en typisk amerikans restaurang, blev väldigt lyckat tycker jag nog!

Kirstina från Norge, Luana från Brasilien och Ute från Österike




Kerstin som jag träffat förut från Österike




Sen var det några andra där men lyckades inte prata med dom så mycket då de satt långt ifrån mig och det var väldigt hög musik och så på restaurangen. Men dom jag pratade mest med va Kirstina, Luana och en tjej som inte finns med på bilderna men hon heter Klara och är från Sverige.

Efter middagen gick de flesta till en kareokebar men jag, Klara och Kristina försökte hitta något café men det slutade med en glass från donken som inte hade några stolar så vi hamnade på en trappa på Grand Station. Men det var jättetrevligt alltihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0