Finaste Erican kom på besök på sätt och vis

Satt i mitt rum med min dator och sökte efter restauranger här i New York. Ska nämligen på middag på fredag med ett gäng tjejor, cirka 8 st, jag har träffat 2 av dem. Så jag försöker hitta en bra och prisvärd restaurang. Sen helt plötsligt kommer mamman, Anna, in i mitt rum med ett paket. JA ETT PAKET! Och det var från Sverige och inte från vilken person som helst utan det var från den finaste Erican! Wiho!!

Jag hittade lite foton från massa olika stunder med mig och Erica. Allt ifrån två små tjejor i knallblå fleceoverål i en simhall till lägenhetshäng på täppan. Och en liten lila låda med något väldigt efterlängtat!

I den lilla lila lådan fann jag min favoritring som försvann på hotellet som nu är ersatt till en ny likadan...

Sen fick jag ju självklart lite av det söta från Sverige!


Måste bara säga hur glad och överraskad jag blev. Och det var verkligen perfekt timing!!!!

Kommentarer
Postat av: e

ååååh vad skönt att veta att de kom fram! har funderat och funderta på om det skulle komma fram någon gång eller om det hade fastnat på vägen någonstans! Passade ringen? Jag var lite orolig, minns inte om dina fingrar är tjockare eller smalare än mina!?

2011-11-16 @ 07:54:59
URL: http://kreon.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Nä allt va perfekt! ringen passar alldeles bra! TACK TACK fina du!!

2011-11-16 @ 17:46:17
Postat av: E

Åh vad bra! :)

2011-11-16 @ 18:07:15
Postat av: anna

åhh vilken söt erica <3

2011-11-18 @ 20:55:21
Postat av: Rebecka igen

Ja men visst är hon! bästaste!

2011-11-21 @ 04:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0