Hela havet stormar...

Idag fick jag uppleva den...hm, vad ska man säga... den absolut värsta sidan av Josie hittills. Hämtade upp henne tidigt som jag alltid gör på måndagar och tisdagar eftersom hon har balett och moderndans. Vi brukar gå till Dunk'n Donuts innan men idag så var hennes beteende inte på topp vilket gjorde att jag tog bort den sötsaken från det vanliga schemat. Hennes reaktion, trottes hennes erkännande att hon hade betett sig dåligt, var : Hon skrek, grät, vägrade gå, la sig ner på marken, skrek ännu mer och sparkades och allt ni kan komma på. Det tog oss 40 min att gå två kvarter som annars tar 5 min! Det slutade med att jag fick ringa pappan som fick prata med henne.
Sen efter dansen gick vi tillbaka till skolan där de hade Thanksgiving snak, alltså cupcakes och sen "Dancing chairs" som vi skulle kalla "Hela havet stormar".


Kommentarer
Postat av: Calle Berggren

Hej! Kul att följa dig i New York. Jättefina bilder du har tagit. Hoppas du får tag i din julmust.

Kramar!

Calle

2011-12-06 @ 16:00:20
URL: http://rebeckabgren.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Åhg kul att se att du och kanske familjen följer mig här i New York! :) Ja, jag ska göra mitt yttersta när det gäller julmusten! hälsa alla där hemma!

2011-12-06 @ 18:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0