If you're thinking of going.Think no more...

Igår åkte Anna och Dan till Italien och de kommer hem på måndag eftermiddag. Så Deras farmor Gail kom över igår och stannar till imorn och på lördag kommer mormor Milla hit så jag kommer inte vara helt ensam med barnen. Tur det!
Den äldsta dottern har fått en väldigt otrevlig attityd den senaste veckan, nästan lite bitchig. Och lilltjejen som brukar vara en lättare och mer hanterbara har börjat bli lite som storasystern....

Sen har jag kanske fått en lite sväng av hemlängtan. Men jag vet inte om jag kan kalla det hemlängtan utan jag är snarare lite mer uttråkad, vilket kan låte lite konstigt när jag befinner mig i New York - En stad som aldrig sover och där det konstant händer saker. Det är väl kanske dagarna som jag alltid spenderar på egen hand då alla Au pairerna som jag träffat jobbar olika tider eller går i skolan när jag är ledig. Och på helgkvällarna så har det inte hänt så mycket spännande än... Jobbigt att inte va 21.

Ikväll ska jag dock på middag med 8 andra tjejer och jag har bara träffat 1 av dom. Det började med att jag skapade ett event på facebook och bjöd in dem jag kände här och bad dom bjuda in dom som de har träffat. VI ska äta middag på en typisk Amerikans restaurang - Duck's - kanske inte mitt första val men aja jag kan ju inte alltid få välja. hehe

Sen har jag en plan att någon kväll/natt gå ut och fota saker som händer och se skillnaden mellan dag och natt i NYC. Kanske inte är så smart att gå ensam men jag har nog hittat en uthållig människa. En av killarna som va på Ung i New York träffen är kanske/antagligen på att hänga med. Måste bara hitta ett stativ eller måste och måste men det vore bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0