Sista dagen...

Nu har jag entligen skaffat en blogg där ni kan följa mig genom mitt år i New York på Manhattan.

Det var igår som allt började bli verkligt, bara två dagar innan det bär av till USA. Hade mina fina vänner över på middag, nästan alla kunde komma. Men det var när man skulle börja säga hejdå till dom på kvällen som mitt lugn vände till någon annan konstig känsla. Shit! kommer ju inte träffa alla dom här människorna på ungefär 1 år! Då blev det svårt att inte bli lite ledsen. Men det finns ju skype. Tur är ju det!

Idag kommer jag antagligen inte hinna tänka så mycket då jag har ganska mycket att stå i. Jag får inte heller glömma att ta med de fina sakerna jag fick! Tack så jättemycket!

Jag lyfter iallafall imorgon kl 12.40 fån arlanda.

Hörs snart igen!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad kommer du göra i New York??

2011-10-10 @ 15:18:15
URL: http://forthewindowsinparadise.tumblr.com/
Postat av: Rebecka

Jag kommer jobba som Au pair på Manhattan i ungefär ett år.

2011-10-15 @ 23:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0