SnöVindVatten

Idag träffade jag Anja igen och denna gång med Kerstin som är från Österrike som också bor i närheten. Anja på 119e jag på 111e och Kerstin på 88e gatan och alla på samma aveny. Jag träffade dom idag på Starbucks runt halv 2 och sen tog vi oss till The museum of modern art. Efter att vi tagit oss till museumet i snö/regnstormen såg vi att kön till museumet började redan ute på gatan och vi hade ingen lust att stå ute och vänta. Även om vädret var emot oss så var det inget fel på sällskapet, Anja som jag träffade tidigare är fortfarande trevlig och Kerstin var också trevlig. Kvällen slutade lite mindre blöt och lite varmare på en kinesisk restaurang.

På Måndag är det Halloween och Kerstin bjöd med mig till en parad som varje år är i Soho. Då kommer jag även träffa en tjej från Norge som bor i Soho och hon har varit här i 3 månader så hon kan säkert en hel del om denna stad.

Det som återstår är att jag måste fundera ut vad jag ska va på måndag... några tips? (behöver inte vara något läskigt)

Kommentarer
Postat av: Anette

Oj, svårt. Kanske kolsvart make up,svart kläder och göra något kul med håret. Du brukar ju vara bra på sånt. Det låter som om du trivs och då blir jag så glad. Puss Mams

2011-10-30 @ 15:58:28
Postat av: Olivia

Avundsjuk jag är så avundsjuk lalalala:) hoppas du har det grymt saknar experten!<3

2011-10-31 @ 23:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0