Just for now...

Jag har tusen saker att berätta! Men jag är trött så ni får vänta tills jag fått sova lite och sen imorn ska jag nog flrsöka hinna med lite uppdatering om helgen osv.

Och, och, och imorn är det ju min födelsedag! system-mynidg och allt! tjoho!


English: I have 1000 things to tell you all but I'm too tired to tell and show it all now... So I'm just going to get some sleep now and tell you all about my weekend tomorrow.

And it't my birthday tomorrow! Woho!

And this is the weather we have here in New York City at the moment.... I do not complain!


    Mandag16. april    Tirsdag17. april    Onsdag18. april    Torsdag19. april    Fredag20. april    
Lettskyet Klarvær Delvis skyet Klarvær Klarvær        
   24°    23°   17°    20°    23°        
                 

Kommentarer
Postat av: papps

S T O R T G R A T T I S P Å 2 0 - Å R S D A G E N! ! ! ! ! !



Ha en jättebra dag!



Kramar från papps!

2012-04-16 @ 07:30:30
Postat av: MED EN ENKEL TULIPAN PÅ BEMÄRKELSEDAN!!!!!

Jättegrattis från Mamma. Hoppas du får en härlig dag - unna dig något extra!!!! Vi väntar med spänning på samtal på Skypen så vi får höra alla news. Puss från Mams

2012-04-16 @ 08:31:36
Postat av: Rebecka

Tack så mycket för all olika sätt ni sagt grattis, sms, mail, bloggen nu är det bara skype som saknas :) PUSS

2012-04-16 @ 14:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0