Titanic in 3D and Imax

Blev övertalad till attgå och se Titanic på bio i helgen... ja, många vet att jag är värsta biogråtaren. och ja det blev ännu en gång bevisat. Påvägen ut när jag tog av mig mina 3D glasögon sa Anja "Oh" mina ögon var aldeles blodsrängda. Den e ju så brutalt sorglig!

Efter bion bestämde vi oss att gå hem då det var väldigt skänt ute när bion var över. " minuter senare började det dugga, men vi ville ändå gå. 3 minuter senare började det ösregna, men vi ville ändå gå. Blev rätt kallat efter cirka 30 kvarter men vi bestämde oss för att ändå gå de sistoa 10 kvarteren hem.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad fin du e! Saknar dig en massa:)

2012-05-03 @ 10:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0