Glad Påsk!

Idag bär det av norr ut till Vermont. Jag minns inte exakt vad namnet på stället vi ska till men det är i den södra delen av den staten vet jag. Jag kommer stanna där tills torsdag då jag måste komma hem tills på lördag eftersom jag har skola. Så jag får även lite tid för mig själv i lägenheten eftersom familje kommer hem under lördagen. fett! Lovar att ta MASSOR med bilder så jag kan visa er sen.

Sen får jag ju inte glömma att säga GRATTIS till fina Malin som fyller 20 idag!! Hadenäran!

(Funkar inte att ladda upp bilder längre. Toro min dator säger ifrån lite)


English: I'm hedidng off to the north, to Vermont. I don't really know where in Vermont but it's in the south. I'll be there until thursday and my host family will be home 2 days later so I get the apartment for my self during those days. I promisse that I will take a lot ot pictures so I can show you all how it was!44

(It doesn't work to uplode picturs anymore. Think my computer is turning against me)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0