14

Idag är det exakt 2 veckor till jag står på hemmaplan! Vet inte om jag ska gråta eller skratta. Det är mest en stor sörja av känslor och tankar om allt och ingenting. Har nog inte riktigt börjat förstå hur snart jag åker hem. Bara att kunna säga att vi ses imorgon till Matilda är helt skruvat. Känns som att det var alldeles nyss som vi pratatde om när hon skulle komme hit (vilket var tidigt i våras) och nu landar hon på JFK om exakt 24 timmar om man går efter min tid.
Just nu tvättar jag lite och städar mitt rum så det är rent och fint när jag får besök imorgon.

Ha en trevlig helg och nu kan jag ju faktiskt på riktigt säga att vi ses snart!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt att snart ha dig på hemmaplan tycker jag, vi ses snart!

2012-08-04 @ 01:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0