Happy Shoes!

Idag träffade jag Maria från Tyskland för en liten kort shoppingtur. Jag köpte lite saker som passade bra till resan till Caribbean nästa vecka. Sen.. sen... Hittade jag mina "Happy shoes", jag kunde inte sluta le och skratta efter att jag såg dom på mina två fötter. Dom var så ful-snygg-balla-konstiga och perfekta på samma gång. Jag tvekade när jag såg att som kostade 62$ men bestämde mig tillslut att om jag inte kunde sluta le (som jag hade gjort i ca 15 min) var dom värda det! Men sen... sen i kassan så kostade dom 124$ istället vilket var lite för mycket för ett par über multi glittriga skor. Så jag åkte hem med några klädesplagg rikare och ett par ful-snygg-balla-konstiga och perfekta über multi glittriga skor fattigare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0