Snart helg

Veckorna går väldigt fort måste jag nog säga. Känns som att det var helg igår. Men tyvärr går helgen över ganska fort den också. Men man brukar ju säga att tiden går fort när man har roligt.
Allt här börjar kännas bättre och bättre. Har lärt känna lite fler personer, får mer saker att göra och nu är båda tjejerna friska så behöver inte vara hemma hela dagarna vilket är skönt!
På fredag ska jag gå och se Mama Mia musikalen som jag fick biljetter till i julklapp. På lördag ska jag först försöka hinna med att gå på en fleamarket och sen ska jag ha middag här i lägenheten för ungefär 7 andra tjejer. På söndag ska jag träffa Kristina från Norge och gå och fika på "Fika". Tror det kommer bli en bra helg!

Och mina ögon är tillbaka till det normala nu!


Kommentarer
Postat av: Mams

Låter finfint! Vi längtar redan tillbaka till denna underbara stad.

2012-02-02 @ 21:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0