Day off

Igår hade Annabelle sitt 8 års "Rock star" kalas här hemma. Efter cirka timmen lyckades jag lämna allt här hemma för att träffa Maria som jag lärde känna förra helgen. Vi gick på en tidig bio, åt middag på en italiensk restaurang och sen letade vi efter en bar som vi kunde komma in på. Efter en dålig lycka på letande efter en bar så hamnade vi på samma bar som vi var och såg Super Bowl matchen på. Vi spelade Beer Pong mot två killar och vi slog dom i deras eget spel! Dom verkade först trevliga så vi gick till en annan bar runt hörnet, men sen "flydde" jag och Maria efter att de började fråga "What type of guy are you looking for?" "Do you want to dejt someone here in the US?" och massa annat. Dom var gamla och doktorer. Så jag och Maria gick tillbaka till den första baren och spelade air hockey. Kvällen slutade bra, dock var det äckligt kallt ute när vi skulle hem... Så ska inte bli fel att åka till Caribbean om 9 dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0