Dag 2 och 3

Detta är från dag 2. Blev inte så mycket fler bilder från denna dag.. va så sjukt kallt så man ville inte riktigt ta av sig vantarna och vi sprang bara in och ut i butiker nere i Soho på Prince och Spring street och gatora däromkring.


Dag 3 så sov Nicole hos mig i lägenheten. Vi tog oss över till Williamsburg i Brooklyn, och då självklart till den enorma butiken Beacon's closet som är en secondhandbutik, lite som Beyond Retro, på 900 kvadratmeter och allt är soterat efter färg vilket gör det lite svårt att hitta dom där guldkorna man vet finns.  Jag hittade en USA tröja som jag dock skickade med mamma och pappa hem... kan ju inte ha på mig en USA tröja i USA, blir ju lite overkill kanske.




 Vi träffade lite senare mamma och pappa vid Union Sq och tog sen färjan fram och tillbaka till Staten Island bara för att en skylie av Manhattan. tyvärr var det molningt så det blev inte så fint som det var när jag åkte över för någon månad sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0