En liten dröm i krasch

Jag hade ju hittat en skola, New School, som verkade hur bra som hlest med massa roliga kurser. Skolan hade öppethus igår så jag traskade dit med massa frågor snurrande i huvudet och hoppet om att få börja där. Kom dit och läste om kurserna och hittade en fotokurs som verkade jättebra. Men sen... Sen kom priset. Kursen som jag kollade på gav 3 credits och jag behöver totalt 6. Priset på alla kurser på New School var 1105$/credit och kursen består av en lektion/veckan i 15 veckor. skulle jag ta alla mina credits där skulle det blli dryga 46000kr. Så jag får stryka New School från min lista.... Bara att leta vidare.

Kommentarer
Postat av: Anette

ÅÅHH, jag längtar tillbaka!!!!!!! Underbara bilder - vi har verkligen upplevt massor men det känns som bara början. Hoppas det blir napp på en bra kurs. Kämpa på!!!!!!

2012-01-13 @ 11:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0