god morgon god natt, inte så noga

Har spenderat dagen med Josie och Annabelle hos kusinerna Sophie och Issie några kvarter härifrån. Det skulle bara bli någon timme men det slutade med att vi stannade från 12-19! men det var kul. jag va offtret i deras spioneringsuppdrag, fast det skulle jag ju igentligen inte veta om..men men. Sen kom vi hem och jag, Anna, Dan och Chris åt middag och spelade spel till nu typ, och nu är kl stax före 4.00 på morgonen. Konstigt nog är jag inte trött och har inte kännt mig så trött idag. Men ska ge kudden ett försök. God natt eller godmorgon ska jag kanske säga till er.

Kommentarer
Postat av: mamma

God natt!!

2012-01-15 @ 22:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0