Redan bättre!

Efter att ha sett ut som bilden i det tidigare inlägget bestämde jag mig att det var dags att gå till doktorn. Min värdpappa, Dan, skulle hjälpa mig med att hitta rätt plats med rätt typ av doktor att gå till. Tillslut hamnade jag hos en huddoktor på 5th avenue downtown. Det är tydligen en allergisk reaktion, men mot vad vet jag inte... Allergier kan ju bara heltplötsligt dyka upp. Fick nån liten tub med kräm som jag ska använda två gånger om dagen i två till tre dagar. Sen när det har lagt sig så ska jag komma tillbaka så ska han testa de 80 vanligaste allergierna på mig och se om han/vi kan klura ut vad det är som jag inte borde äta/röra/andas in osv.

Kommentarer
Postat av: papps

va skönt att ni troligen hittat anledningen.

Nu är det bara att hoppas på att ni hittar vad du reagerar på.



Må så gott!



//papps

2012-01-31 @ 06:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0