Sådär lagom kul igen..

Har varit hemma med en sjuk Annabelle fredag, månad och idag. Ibörjan var det inte jättejobbigt eftersom hennes energinivå var mycket lägre jämfört med hur den brukar vara. Men nu känner jag lite hur det börjar ta på krafterna. Hon börjar verkligen bli trött på att vara hemma och sängliggande vilket hon till stor del har börjat ta ut på mig. Enligt henne är allt jag gör tydligen för att vara vara elak mot henne... vilket inte riktigt är sant.

De närmaste 10 dagarna kommer vara lite tyngre än vanligt. Anna (mamman) som har koll på ALLA detaljer under veckorna är bortrest och jag tror nog att jag har bättre koll än deras pappa. Sen ovanpå allt har jag fått någon form av irritation runt mina ögon med väldigt torr hud osv. Ska prata med en vän till familjen iidag som är hudläkare som kanske kan säga vad jag ska göra.

Kommentarer
Postat av: anette

2012-01-25 @ 14:08:47
Postat av: anette

Om hon är så pigg att hon kan vara elak och dum kanske hon kan gå till skolan också.....? Har hon feber?

2012-01-25 @ 14:10:07
Postat av: Rebecka

Ja hon hade feber så hon kunde inte gå till skolan, men nu börjar hon bli bättre!

2012-01-25 @ 17:27:07
URL: http://rebeckabgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0