På uppgång

Har fått klarteckan från mina värdföräldrar att mina vänner från Sverige kan stanna hos mig här om det vill komma och hälsa på, inte alla på samma gång dock. Måste bara planera in det i deras schema så att det passar för dom. Men så kul! Vet redan 2 som är sugna på att komma hit!

Sen har jag fått en till rolig nyhet, Jonatan och Christian som jag känt mer och mindre sen dagis är ute på en USA-resa och de kommer till New York den 5/2 och stannar i 5 dagar. Så kanske kan vi ses nått om dom och jag har tid.

Annars så rullar livet på här i ett normaltfort tempo, alltså inte speciellt fort eller riktigt långsamt. Börjat lyssna mer på Den svenska björnstammen och Kapten Röds nya skiva, har sista PT-träningen idag, hittat en skola (FIT) som verkar vara intressant och inte lika dyra som den förra jag tittade på. Så ja allt rullar på ganska bra kan man säga.


Annabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0