Årets första snö..

Denna helg har varit en bra helg! Igår träffade jag Kristina från Norge och Klara från Skara, Sverige alltså, och åt middag på en turkisk restaurang och sen gick vi och fikade på en mysig fransk restaurang/cefé. Jag drack te och åt två jättegoda makarones! Trivs väldigt bra med Kristina och Klara har jag träffat en gång tidigare men hon är också väldigt trevlig!
Idag försökte jag skypa med Jossan, Camilla, Malin, Johanna och Sara men det gick inte jättebra så vi får försöka en annan gång när internetet är lite stabilare! Sen blev det lite sista minuten planering. Jag hade inga planer för dagen, sen hittade jag Kerstin, en tjej från Österrike, på facebook som frågade om jag ville träffa henne, Kristina (norskan) och Ute som jag träffat en gång förut och hon är också från Österrike. Vi sågs 30 min senare och gick en promenad i Cantral Park och sen hamnade vi på min favorit plats... Time Sq. Hm. aja men Sen åkte vi hem. Helgen har alltså varit ganska bra!
Ska ha middag här hos mig med 6 anda tjejor om alla kan komma om 2 veckor! Familjen här är nämligen inte hemma under hela den helgen.

Kerstin från Österrike

Ute, också från Österrike

Kristina från Norge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0