Sönadg

Söndag. Jag började dagen med att inte lämna rummet förän barnen hade lämnat lägenhetn, alltså runt 11. Åt lite frukost och gjorde mig redo för att möta Klara från Sverige i Central Park. Det känndes fortfarande som vår så det fick räcka med en kofta och kavaj. Lycka.
Vi åt årets första semla på ett av de svenska fiken "Fika".


Sen gick vi till svenska kyrkan som hade ett "Ung i New York" möte. Vi blev tillslut 9 stycken och de flesta bodde den här gången på Manhattan vilket det inte har varit förut. En hade faktiskt gått på Bergtorpsskolan samtidigt som jag men inte i samma årgång.
 

Det var en lyckad dag som avslutades på en italiensk restaurang med 5 av de andra tjejerna från mötet.

Nästa helg kommer Christian och Jonatan som är ute på en USA-tripp och som jag känt sen typ dagis. Sen fick jag precis veta att Karin som jag simmade med flrut har börjat plugga i Chicago, kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0