21

Igår, torsdag, var det ytterligare en åskstorm här i New York och det verkar som om det kommer bli fler under helgen...
Nu börjar det verkligen kännas lite ensamt här på andra sidan atlanten. Förra helgen var bokstavligen alla kompisar borta, antingen var de klara med deras Au pair-år och åkt hem eller ute och reste på egen hand eller med värdfamilj. Men jag klarade mig bra den helgen. Men nu i helgen så har jag en kompis här i New York - men som är upptagen hela helgen. Plus att jag har lägenheten för mig själv från fredag eftermiddag till söndag eftermiddag så det hade varit kul om några kompisar faktiskt var här eller var tillgängliga.  Men en sak har jag hur som helst bokat för helgen. Jag ska nämligen på min kompis kompis rapgrej/uppträdande på lördag. Jag träffade honom på min kompis, Popy, BBQ för några veckor sen. Han såg mina foton på facebook och undrade om jag kunde fota under hans uppträdande och så. Så om inget skiter sig så är det min plan för lördagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0