31

Om 1 månad står jag på Arlanda! Helt sjukt att jag var varit här i drygt 9 månader nu och det kommer att bli dryga 10. Känns som att jag nyss kom hit... hur gick det till? Hur som helst ska det bli väldigt kul att få komma hem igen och förhoppningsvis tycker ni det med. Kommer självklar att sakna allt här, familjen, vännerna och rent av hela jäkla staden.
Det är rätt svårt att ta in en stad som New York på några dagar eller några få veckor som några där hemma har passat på att göra nu när jag är här, men ni har i alla fall fått en lite mer verklig bild om hur allt verkligen är här på andra sidan atlanten. Men jag göra mitt bästa med att ge er en bild om hur allt är här borta.
Jag måste säga att jag har haft tur med att hamna hos en så bra familj i en sån otroligt bra stad. Men som man säger, borta bra men hemma bäst. Det stämmer nog alltid.

Ses snart! Nu börjar nedräkningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0