Indipendence Day

Idag är det 4e juli som är USAs nationaldag vilket är en väldigt viktig högtid här som firas på riktigt vad jag har hört. Vet inte helt vad min plan för dagen och kvällen är men kanske blir det en tur ut till beachen under dagen och sen ska Katy Perry ha en gratis konsert på kvällen som kanske kan va kul att ta en sväng förbi med 1000 000 andra människor.... Fint väder ska de hur som helst bli så nått kul kan det nog bli.

Idag har jag också bara 1 månad kvar tills min sista jobbdag! 4e augusti I'm off!

Kommentarer
Postat av: Matilad

Och 4:e augusti kommer jaaaaag!!!!<3<3

Svar: Ja det gör du!!!!!! Weiiii!!
Rebecka Berggren

2012-07-05 @ 22:03:31
Postat av: Matilad

Och 4:e augusti kommer jaaaaag!!!!<3<3

2012-07-05 @ 22:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0