Tillbaka med lite gammalt och nytt

För 1 timme sedan tog Emila tunnelbanan från min station för att ta sig till JFK. Lite tråkigt att hon åker hem men det betyder ockjså att jag har ännu kortare tid kvar här! Om 24 dagar kommer Matilda hit vilket även betydeer semester för min del!
 
Men nu tänkte jag slänga upp lite bilder från 4e juli, USA nationaldag.
Ute från Österrike
Vi kom till Peir 84, som ligger vid udson river, vid 1 tiden på dagen och där blev vi fast tills fyverkerierna började kl 9. Katy Perry skulle ha haft en konsert under eftermiddagen/kvällen men det blev inte av. Men vi hade det ändå rätt bra i värmen i typ 10 timmar.
Vi spelade UNO för att fördriva tiden lite...
Anja från Tyskland
Adriana från Venezuela och Ellie från Tyskland och jag
Ute och Anja
Sen började fyverkeriet som höll på i 30 minuter non-stop!!
Sen var jag jättetröt så jag åkte hem och sov och var förväntansfull eftersom Emilia skulle komma dagen efter.

Kommentarer
Postat av: mamma

Börjar bli hög tid att komma med förslag på 20-årspresent? Vad kan man tänka sig att det skall stå på listan. Snart är du ju hemma!!
Puss mams o paps

Svar: Hahah ja det är ju sant, svårt dock att komma på saker utan att kika i butikerna och så. men jag ska klura på saken :D
Rebecka Berggren

2012-07-13 @ 17:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0