Meatpacking District

I lördags efter att jag tog Josie och Annabelle till Victorian Gardens åkte jag och träffade Klara och Kristine. vi traskade runt lite i Meatpacking district och jag blev helt förälskad i Chelsea Markert! Skulle jag vara väldigt rik skulle jag alltid handla all min mat där! Vet inte riktigt hur jag ska förklara det men det var liksom en butik som sålde ost en annan som sålde bröd osv. och så fanns det massa mysiga små restauranger och andra små finuliga butiker.
Vi hittade en restaurang och åt pizza!
Kristine va glad!

Klara var ganska nöjd hon med!

Jag blev också ganska nöjd och glad när jag såg min pizza


Kommentarer
Postat av: Kristine

Det var en knall søndags ettermiddag i Meatpacking! Alltid hyggelig med mine svenske buddies ;)

2012-06-19 @ 05:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0