Sjukt varmt

Det börjar nu bara bli varmare och varmare! Igår var det ca 30 grader och idag är det dryga 35 grader och jag smälter bort!! Som tur är så har Dan satt in den andra AC i lägenhten, i rummet brevid mitt så det blir lite svalare. Kan äntligen sova hyfsat bra igen...

I helgen kommer det fortfarande vara varmt men inte fullt så varmt som idag. Och jag kommer också att befinna mig på Long Island Uni Cambus där jag ska läsa American Music History och få mina 3 sista credits!

Tänkte också nämna för er som inte vet så har jag fått min flight hem till Stockholm. Jag kommer att lömna New York från JFK den 16/8 och landar hemma på Arlanda den 17/8 på morgonen.

Kommentarer
Postat av: e

Vilken tid?

2012-06-21 @ 19:50:55
Postat av: Rebecka

kl 07.45 :)

2012-06-21 @ 20:14:01
Postat av: E

Nej varför så tidigt?!

Svar: haha inte jag som bokar... :)
Rebecka Berggren

2012-06-22 @ 21:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0