Washington DC

I fredags åkte jag och familjen här till Washington DC. Vi satte oss i bilen runt halv 3 tiden och det skulle ta ca 5 timmar ner till huvudstaden. Efter någon timme började det regna och verkligen hällde ner! Vi såg imellanåt inte bilarna framför oss! Men efter någon extra timme så var vi framme i DC. Vi bodde på det charmigaste Inn-et någonsin! Alla rum hade olika teman och det var ett lite gammeldags stuk på det hela. Första kvällen åt vi middag på restaurangen  som hörde till Inn-et. Jag åt någon vit fisk med safftans couscos, riktigt gott.


Dagen efter tog vi en liten tur på stan förbi Vita huset och åt glass. Sen eftre lunch hade Dan en del av sin reunion grej. Det var picknick i "Friendship Park". Solen sken och det var toppen väder! Och självklart brände jag mig lite på axlarna...









På söndagen åt vi brunch där vi bodde med Dan kompis och hans familj.

Hann även att säga hej till Ana som är från samma argentur som mig men som bor lite utanför DC!

Kommentarer
Postat av: mamma

Det ser väldigt härligt ut och kul! Roligt att se en annan stad även om du ska dit snart igen.



Puss från Mamma

2012-06-05 @ 13:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0