BVI - Part five


Familjen plus mormor Milla längst till höger

Hemresna fick en liten speciell start... Morgonen började bra, taxin kom i tid, vi var vid ferjan tid men ferjan va sen. Hela 60 minuter vilket gjorde att vi kanske skulle missa vårt plan. Vi åkte från British Virgin Island och kom till St: thomas (US Virgin Island) alltså olika länder. Vi gick genom imigration och självklart tog det extre lång tid för mig eftersom jag inte är US medborgare och har visum och annat. Och mannen bakom disken kunde inte öka tempot när jag sa att jag hade ett plan att hinna med. Han sa exakt "This is not a job tha can be hurried, Mam". Hur som helst blev jag klar där, vi tog en taxi till flygplasen. Efter att väskorna var incheckade var det 20 min till planet skulle lyfta. Vi kom till planet med 0 minuters marginal. Vi flög i ca 20 min til Porto Rico och sen nästa flyg hem till JFK.

Kort och gott var hela resan väldigt härlig. Jag skulle inte tacka nej till att åka tillbaka till den delen av världen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0