Need some music

Sitter och granskar "ticketmaster" för tillfället för att hitta lite ljuv livemusik under min tid här. Och viss finns det lite att välja mellan. Dock är endel 21 årsgräns vilket gör det omöjligt och mycket är tidigkväll på vardagar vilket också gör det svårt eftersom jag jobbar. Men jag har hittat några som jag verkligen vill försöka ta mig till. Miike Snow den 24- 25- 26/4, Beach House 23/7 utomhus i Central Park (vore underbart) och även M83 8/8 och då också i Central Park. Måste bara försöka få lite ledig tid på eftermiddagarna och någon trevlig person att gå med...

English: Have been looking on "ticketmaster" for some concerts that I could go to during my time here in NYC. I have found some but it's not so easy because sometimes you have to be 21 or its during the week when I'm working. But I have found a few that I really would like to go to. Miike Snow in April 24, 25, 26, Beach House outside in Central Park June 23 and M83 also in Central Park August 8. I just need to get some time off and someone to go with. Someone who's intrested?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0