NYSC

Fick med mig Anja idag till NY sport club vilket blev väldigt lyckat. Vi testade föst "cardio kickboxing" och efter det "hatha yoga". Boxingen var riktigt bra även om det var väldigt annorlunda från friskis hemma så var det bra och gud va trött man blev! Sen måste jag nog erkänna att yogan inte riktigt var för mig det där med att vända kroppen ut och in för att öppna upp hjärtat blev lite för flummigt och kompliserat på samma gång för mig. 

Förväntar mig en liten träningsvärk imorn...

English: Today I went to NY sport club with Anja. We tried Cardio Kick Boxing and after that Hatha Yoga. I really liked the Boxing class but the yoga was not really for me, its to complicated...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0