Cherry Blossom

Veckorna går så otroligt fort nu vilket både har sina för och nackdelar. Dels känns det inte så långt tills att jag kommer hem till Sverige vilket både är skönt men även lite sorgligt. Jag har lärt känna en familj och vänner och en stad, och även om allt här ibland känns jobbigt så i helhet har jag det ändå väldigt bra. Känns tråkigt att åka från en stad där jag har träffat så fina vänner som inte bor där jag bor. Men det har också sina fördelar. Jag har då en anledning till att åka till länder och städer jag kanske aldrig annars hade åkt till. Så hur man än vänder på saker och ting så finns det upp och ner sidor men i slutändan blir det mesta ganska så bra.


English: The weeks are really running away. The time is going so fast right now and it has a positive and negative side. It feels good to know that my time in New York has an end and that it's not to far away. But that also means that I will be leaving a family, friends and a city that I've got to know really well. And when my friends I know here in New York and in the rest of the States they will go home to the country they came from, which means that my friends will be far away from me. But that also gives me a reason to go to countries and citys that I haven't seen. And even if the time here sometimes is really making me miss home it's mostly okey and also more then okey.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0