Win win situation

Pratade lite med Dan (pappan här) om sommaren och deras semesterplaner och om när det passar för mig att åka hem. För dem passade det bättre om dom bytte Au pair precis när barnens skola böjar vilket är i skiftet augusti/september. För mig är det injte alls något problem då jag får smaka lite på den svenska sommaren och det är även lättare att hitta ett jobb i hemma innan hösten börjar. Så nu behöver ni inte vänta till mitten av oktober utan till mitten av augusti. Han nämde också om jag hade någon kompis som ville komma hit under sommaren så var det helt okej att göra det när dom är på semester vilket betyder att jag har lägenheten här i New York för mig själv. Någon som är sugen?

English: Looks like I probably will be going home to Sweden in august instead of october. I really don't mind at all because then I, hopefully, get some of the swedish summer and it will be easier for me to find a job for the fall.


Kommentarer
Postat av: Hagelstorm

Ska till New York med familjen Juli :)

2012-03-06 @ 17:03:30
URL: http://emmaeriksson.wordpress.com
Postat av: mamma

Med detta erbjudande är det bäst att du klarar av dina kurser - du kommer att få fullt schema. Puss

2012-03-06 @ 17:10:09
Postat av: Maria

So you really won't use your travel mounth here? That's too bad... .x

2012-03-06 @ 20:06:37
Postat av: Rebecka

No I will not use my 13th month here in the States becaus it will be in november... but I still have vecation to use ;)

2012-03-06 @ 23:09:16
URL: http://rebeckabgren.blogg.se/
Postat av: Olivia

Jag är feting sugen på att åka till dig!!! :D

2012-03-07 @ 07:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0