Början på helgen

Ja idag var en ganska chill dag.Träffade Anja och Kerstin på förmiddagen på New York sports club och tog ett väldigt inproviserat pass av enpersonlig tränare som egentligen skulle ha varit ett total body conditioning som i sin ture egentligen skulle ha varit ett cardio kick boxing pass. Hur som helst så had vi ont och vi svettades.

Mend det lite mer speciella denna dag var att det var Dan's födelsedag. Vi åt middag på en restaurang runt hörnet och sen åt jag efterrätt med Leah. Vet inte om ni minns men i höstas träffade jag en tjej som är från New York och pluggar på Columbia Uni. som även bor max 2 minuter ifrån mig. Vi såg iallafall igen idag och det var väldigt trevligt. Sen Kom jag hem till ett födelsedagskalas med massa goda saker som stod på bordet. Men jag var på tok för mätt efter middagen och efterrätten för att kunna äta mer... Dan fick av mig två inramade bilder, en på Josie och en på Annabelle. Alla verkade verkligen tycka om bilderna vilket var en lättnad d¨jag hade väldigt svårt att bestäma mig vilka två det skulle bli.

Jag försöker nu skriva så ofta jag kan på bloggen om allt jag gör på dagarna som inte är allt för tråkigt att läsa om. Hoppas ni inte tycker jag babblar om förmycket tråkigt skit... hehe.

Kommentarer
Postat av: mamma

Det är jättekul att läsa din blogg!! Hälsa grattis till Dan! Jättefina bilder på flickorna.

2012-05-27 @ 13:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0