En såndär bra dag

Idag började med att jag tog Josie till skolan. Soom gick utan några som helst problem. Åkte och tränade, Total Body Conditioning, vilket är ett pass då man gör olika konditionsövningar med och utan stepbräda och sen använder man olika vikter. Tror nog att torsdagspasset är det bästa! Men har börjat på lite ont i mitt vänstra knä när jag tränar, funderar på om jag kanske borde köpa ett par nya skor... men får se hur det blir med det.

Efter träningen åkte jag hem, åt en liten snabb lunch och sa hej till vår snälla städerska. Sen åkte jag och uppdaterade mig på lite nya träningskläder och en kjol från American Apparel. Nu lagar jag middag, en hel kyckling ligger för tillfället i ugnen. Får se hur det blir....

Sen ser jag verkligen så mycket fram emot att få träffa alla där hemma igen! Har ju inte många veckor kvar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0