Rooftop in Williamsburg

Nu ska jag berätta lite om min helg tänkte jag. I fredags jobbade jag till 8 på kvällen och efter det träffade jag Maria vid Union Sq. Där satt vi och pratade lite om veckan och blev myggbitna. Konstigt nog blev jag bara biten på utsidan av mitt vänstra smalben. Lite lustigt... Efter det träffade vi Erik (vår vän som är från New York) Vi gick till olika barer och hade en trevlig kväll.
På lördagen började jag dagen på egen hand. Jag åkte till American Apparel's utförsäljning där det är upp till 90% rabatt!! Sen fortsatte jag ner till West Village (dit jag för övrigt skulle kunna flytta... om jag var väldigt rik), sen ner till SoHo och sist till DUMBO i Brooklyn där Maria bor. vi tog färjan till Williamsburg och åt middag på Juliette där man kunde sitta på taket! Under middagen såg jag att det var masa folk som gick upp och ner från ett tak tvärs över gatan så efter middagen bestämde vi oss för att gå upp och kolla vad det var som hände där. Det visade sig vara ett rooftop party. Så då har man testat på det också!
Söndagen spenderade jag på egen hand också. Det blev lite mer shopping då jag har insett att jag inte har så lång tid kvar här och mycket pengar på kontot!

Restaurangen Juliette från rooftop party taket




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0